Prafit מציגה את חווית האימון האינטראקטיבית ,PRAMA 3.0. משימתנו, להנגיש את חווית האימון האולטימטיבית

למתאמנים בכל גיל, לכל סוגי מבנה הגוף, ולכל רמת כושר, באמצעות שילוב שבין טכנולוגיה אינטראקטיבית, עיצוב מעורר השראה, מערכת מוכנה לשימוש ותוכנת אימון חדשנית ברמה עולמית

תמונת סטודיו פראמה 

PRAMA הינה מתודת אימון חדשה המבוססת על תנועות גוף טבעיות ויעילות (אימון פונקציונלי) המתרחש בסביבת אימון מלהיבה בה תבואו באינטראקציה עם אורות, צבעים, מוסיקה וצללים היוצרים חוויית אימון מוטיבציונית, כזו המבטיחה אימון ייחודי שתרצו לחזור עליו שוב ושוב ושוב.

האימון הגופני מעולם לא היה יעיל יותר, 30-45 דקות אימון נטו שיגרמו לכם להרגיש וליהנות מהיתרונות הבאים באופן כמעט מיידי:

- חיזוק כל מרכיבי הכושר הגופני .

- ירידה ברמת השומן בגוף.

- הגברת הכוח והכוח המתפרץ.

- שיפור הקואורדינציה, הגמישות, היציבות ועוד.

- התאמה לתוכניות אימון מקצועיות לכל סוגי הספורט ההישגי .

PRAMA הינה תוכנית אימון מלאה, המבוססת על סדרה של סימונים ואורות המוטבעים ברצפה ובקירות. ואלו הופכים כל אימון לשונה מזה שקדם לו. השינויים בסביבת האימון כמו גם המגוון העצום של התרגילים משפרים את המוטיבציה שלכם במהלך האימון וברצון לחזור לאימונים נוספים.

תוכלו ליהנות מאימון קבוצתי או אימון אישי בליווי של אחד/ת המדריכים/ות שלנו, על מנת להשיג בו זמנית גם מטרות פונקציונליות וגם מטרות משמעותיות. קרי – עבודה על המערכת הקרדיו וסקולרית במקביל לעבודה על כוח וכושר גופני.


עם PRAMA התוכנית מתאימה עצמה לאינדיבידואל – ולא ההפך.


לאתר - לחצו כאן !!






PRAMA SURF

יעדים : שיפור וחיזוק כל מרכיבי הכושר גופני הכללי ושבע מערכות השרירים התנועתיות . (חלק מתוכנית שבועית מומלצת)

כושר גופני ספציפי :  שיפור יכולת חתירה בשכיבה ומעבר לעמידה  ( טכניקה / עבודה מול עומסים קבועים ומשתנים .) 

שיפור מנח הגלישה לפי ניתוח בימכני עם דגש על הכוח המתפרץ .תרגילי יציבה תוך שינוי כיוון . תרגילי קורדנציה  תוך שינויים מרכז כובד .  חיזוק הקור , מייצבים ותנועת רוטציה כנגד התנגדות בעזרת אביזרים . ( סארפסקייט/ בוסו /פיתות /סקימבורד )

תוכנית אימון משולבת - תוכנית חיזוק אירובי ואנאירובית  המשתמשת בתרגילי ה- פראמה . ותוכנית אימון פוקציונאלית ספציפית .(שני סיבובים כל תוכנית) 

התוכנית אימונים היינה  יעודית , פרוגרסיבית , מגוונת ומותאמת לפי קהל הנרשמים ורמתם.

בנוסף מומלץ להשתתף גם בשיעור המקביל Prama sup   ובאימון פונקציונלי משלים נוסף.






-PRAMA SUP

יעדים :שיפור וחיזוק כל מרכיבי הכושר גופני הכללי  ( חלק מתוכנית שבועית מומלצת ) 

  כושר גופני ספציפי :  שיפור יכולת חתירה בעמידה בשני הצדדים  ושיפור הביצועים בגלישה .( טכניקה / עבודה מול עומסים קבועים ומשתנים .) .  שיפור יכולות החתירה ומנח הגלישה לפי ניתוח ביומכני עם דגש על הכוח המתפרץ בחתירה במשוט . תרגילי יציבה תוך שינוי כיוון . תרגילי קורדנציה  תוך שינויים מרכז כובד .

 חיזוק ה-core, מייצבים בגפיים תחתונות ותנועת רוטציה כנגד התנגדות בעזרת אביזרים ( סארפסקי/בוסו /פיתות /סקימבורד ) 

תוכנית אימון משולבת - תוכנית חיזוק אירובי ואנאירובית  המשתמשת בתרגילי ה- פראמה . ותוכנית אימון פוקציונאלית ספציפית  לסאפ .(שני סיבובים כל תוכנית) 

התוכנית אימונים היינה  יעודית , פרוגרסיבית , מגוונת ומותאמת לפי קהל הנרשמים ורמתם. תוך תוספת תרגילים לחותרי סאפ רייס .

בנוסף מומלץ להשתתף גם בשיעור המקביל.  Prama  Surf  ובאימון פונקציונלי משלים נוסף .

יש להכניס למערכת אימונים עבודה ממוקדת .

האימונים יועברו ע״י רפאל שטיינברג מולכו. מנהל מקצועי  , גולש גלים וחתר סאפ רייס ושייפר . 


מחיר -לפי מחירון - מומלץ למכור מנוי של שלושה חודשים . או כרטיסיה.

 

בעבודה עם מתודת PRAMA, אתם הם אלו הקובעים את הגבולות – ההתלהבות שלכם הינה התמריץ היחיד שתזדקקו לו. 

תוכלו להתאמן בליווי חבריכם, בני זוגכם, ילדכם ומשפחתכם. אימוני PRAMA תוכננו כך שאנשים מגילאים שונים, בעלי יכולת גופנית שונה ובעלי מטרות שונות יוכלו להתאמן יחד.